بارکد خوان یکی دیگر از تجهیزات فروشگاهی است. با خرید بارکد خوان می توان سرعت محاسبۀ قیمت کالاها را بهبود بخشید و راندمان کاری را بیش از پیش افزایش داد. با خرید صندوق فروشگاهی باید خرید بارکد خوان را نیز انجام دهید تا با کمک یکدیگر بتوان تعداد و قیمت اقلام را با دقت بالا محاسبه نمود.

انواع بارکد خوان

دستگاه بارکد خوان (Barcode Reader) کار استخراج اطلاعات رمزگذاری شده بر روی اقلام بسته بندی را که با بارکد علامت گذاری شده اند را با اشعه نوری، بر روی صفحۀ نمایشگر صندوق فروشگاهی نمایش می دهد. خرید و فروش دستگاه های بارکدخوان بیش از پیش مورد استقبال کسب و کارهای فروشگاهی قرار گرفته است تا بتوانند بر سرعت و دقت محاسبۀ اقلام فروخته شده بیفزایند.

از انواع دستگاه بارکد خوان می توان به انواع بارکد خوان PDA، بارکد خوان تفنگی، بارکد خوان چند وجهی و بارکد خوان رومیزی اشاره نمود، که به دو دستۀ بارکد خوان بی سیم و بارکد خوان با سیم تقسیم بندی می شوند.  بارکد خوان دلتا، بارکد خوان دیتا لاجیک و نتوم از جمله برندهای معروف دستگاه بارکد خوان می باشد که در فروشگاه های تجهیزات فروشگاهی می توان با قیمت مناسب خریداری نمود.  برای خرید بارکد خوان لیزری به سایت مراجعه کنید.

قیمت بارکد خوان

همانطور که می دانید نمی توان به طور مشخص قیمت بارکد خوان را تعیین نمود چون به برند و امکانات بارکد خوان بستگی دارد. سرعت اسکن، وزن بارکد خوان، ابعاد، برخورداری از درجه حفاظتی، برخورداری از پورت یو اس بی، سریال و RS 232، توانایی خواندن بارکدهای تک بعدی یا خطی نمونه هایی از مشخصات فنی دستگاه های بارکد خوان می باشد.

فروشگاه تجهیزات با کسب تجربۀ خرید و فروش انواع دستگاه های فروشگاهی و مدیریت کارآمد، بستر خرید اینترنتی بارکد خوان را علاوه بر فروش حضوری برای مشتریان گرامی فراهم نموده است تا دستگاه بارکد خوان مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری نمایند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()