پارکت از جمله محصولات کفپوش محسوب می شود که هویت جدیدی به فضای زندگی افراد می بخشد. کفپوش پارکت در ابتدا از جنس چوب ساخته می شد و  سبک دکوراسیون را با تحول روبه رو ساخت و فضای فرح بخشی به عناصر زندگی بخشید. با گذشت زمان صنعت ساخت پارکت چوبی متحول گشت و انواع پارکت لمینت به بازار عرضه شد و بر مزایای کفپوش پارکت افزوده شد. برای اطلاع از  خرید و فروش پارکت طرح چوب به سایت مراجعه کنید

مناسب ترین پارکت

در حال حاضر در بازار فروش محصولات کفپوش، انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت را می توان مشاهده نمود که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. خرید پارکت بهترین گزینه برای افرادی است که علاقۀ فراوان به طبیعت دارند و تمایل به نصب کفپوش مقاوم، قابل شستشو و با دوام داشته باشند. کفپوش پارکت چوبی به دلیل آنکه از چوب درختان استفاده می شود از زیبایی خاصی بهره مند می باشد و بر زیبایی دکوراسیون افزوده می شود. قابل ذکر است که پارکت لمینت نیز این حس را تداعی می کند، با این تفاوت که از مغز فشردۀ HDF با کلیک های پارافین خورده ساخته می شوند که قابلیت ضد آب بودن پارکت لمینت را مشخص می کند. برای اطلاع از خرید پارکت لمینت چینی ضدآب از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

قیمت پارکت

قیمت خرید پارکت بستگی به فاکتورهای متعددی چون ویژگی های کفپوش پارکت و همچنین شرایط محیطی محل نصب پارکت ها دارد. به همین دلیل برای خرید بهترین پارکت، نسبت به فاکتورهای مهم پارکت لمینت باید آگاهی و دانش داشت تا مناسب ترین پارکت لمینت را متناسب با شرایط محیطی و ترکیب بندی دکوراسیون داخلی خریداری نمائید. با گسترش تنوع طرح پارکت لمینت و فراوانی مزایای لمینت، قیمت پارکت لمینت ارزان تر از پارکت چوبی است و این مسئله باعث رشد فروش پارکت و لمینت گشته است. خوشبختانه فروشگاه دکور آفیس مفتخر است با ارائه معرفی و مشاوره تخصصی در خصوص کفپوش پارکت، امکان خرید ارزان و با کیفیت پارکت لمینت را برای مشتریان فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()