الکترود استیل در کارهای جوشکاری و در دستگاه های CNC مورد استفاده قرار گرفته می شوند. الکترودهای استیل در ابعاد و قطرهای مختلف و با ترکیبات متعدد تولید می شوند تا متناسب با شرایط مختلف و کارایی های مختلف به کار روند و ماهیت اصلی خود را در مدت زمان طولانی حفظ نمایند. فروش الکترود در انواع مختلفی صورت می گیرد به عنوان مثال برخی از الکترودهای استیل برای جوشکاری های فولادی، نیکل، کرم و مولیبدن به کار گرفته می شوند که در ساخت آن فولاد، از هر آلیاژ تنها چند درصد از آن فلز سهیم می باشد و نیاز دارد نوع الکترود استیل که مورد استفاده قرار گرفته می شود، کارایی و مقاومت لازم را داشته باشد. برای  خرید و فروش الکترود  به سایت مراجعه کنید.

جوشکاری فولاد تنها با انواع الکترود استیل قابل اجرا می باشد و این نوع الکترود استیل است که انواع الکترود جوشکاری نام دارد، می تواند طول عمر جوشکاری را مشخص نماید. آلیاژ استیل در واقع بر پایۀ آهن است و کمتر از 2% دارای کربن می باشد تا فولاد استیل را تشکیل دهد و بسیار مقاوم می باشد و در شرایط آب و هوایی مختلف ماهیت خود را از دست نمی دهد و ضد زنگ می باشد، به همین دلیل است که از آلیاژ استیل برای ساخت انواع الکترود جوشکاری استفاده می شود تا ماندگاری بالایی در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی داشته باشد. برای اطلاع از قیمت الکترود پایه نیکل به سایت مراجعه کنید.

الکترود استیل که ماهیت فولاد دارد و با پوشش فلاکس پوشانده شده است برای پر کردن فضاهای خالی اجسام مختلف به کار برده می شود و دارای مقطع های متفاومت می باشد که متناسب با محل جوشکاری باشد. همانطور که می دانید الکترود های استیل با پوشش و یا بدون پوشش دارای قابلیت های خاصی چون کاهش ناخالصی های اکسید گوگرد و فسفر می شوند، باعث مذاب شدن یکدست الکترود می گردد، موجب پایداری قوس جوش می گردد و ... می باشند که هر کدام در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. فروش الکترود از طریق سایت انجام می گیرد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()