پارکت نوعی کفپوش است که از ورقه های نازک چوب طبیعی ساخته می شود و شامل رنگبندی های متفاوت می باشد که با کلیک چهار طرفه و یا دو طرفه در محل مورد نظر نصب می شود. پارکت چوبی برای آنکه نسبت به رطوبت و آب مقاوم باشد به سطح آن پارافین زده می شود تا کارایی لازم را داشته باشد. قابل ذکر است علاوه بر پارک، پارکت های لمینت نیز به عنوان نوعی دیگر از محصولات کفپوش برای طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع پارکت  را از فشرده های چوب ساخته می شوند که به عنوان چوب مصنوعی نیز شناخته شده اند که با دو لایه ضد آب پوشانده می شود تا نسبت به آب مقاومت بالایی داشته باشند تا بتوان در مکان های رطوبت خیز نیز از آنها استفاده نمود.

قیمت پارکت

مسئلۀ مهم برای خرید انواع پارکت، قیمت پارکت می باشد و همواره قیمت پارکت به عوامل مختلفی بستگی دارد، که می توان به فاکتورهایی از قبیل کیفیت، برند داخلی و خارجی و طرح پارکت ها اشاره نمود که هر کدام دارای ویژگی های انحصاری مخصوص به خود می باشند. بنابراین با در نظر گرفتن هر یک از این مسائل می توانید خرید ارزان پارکت لمینت را انجام دهید.

در بازار انواع مختلف پارکت و پارکت لمیند در برندهای ایرانی، آلمانی، ترکیه ای، چینی و غیره وجود دارد، که به عنوان مثال می توان به طرح های پارکت لمینت شانو، پارکت لمینت یشیل ساخت ایران، پارکت لمینت راش ایرانی، پارکت لمینت داچ فلور ایرانی، پارکت لمینت واریو کلیک وود ترکیه ای، پارکت لمینت دلتا فرست چینی ، پارکت لمینت واریو پر میوم پلاس ترکیه ای، پارکت های لمینت ایگر کلاس 33، پارکت های لمینت ایگر کلاس 32 ساخت آلمان و .... اشاره کرد که شامل رنگبندی های متفاوت می باشند.

خرید ارزان پارکت

با توجه به مطالب ذکر گردیده شد، پارکت هایی که ساخته می شوند علاوه بر زیبایی خاصی که دارند و به محیط اشاعه می دهند، دارای ویژگی های از قبیل ضد آب، ضد خش، ضد ضربه می باشند که متناسب با محیط های کم تردد، تردد متوسط و تردد بالا ساخته می شوند تا کارایی لازم را داشته باشند.

فروشگاه دکور آفیس با برخورداری از سابقه طولانی مدت در زمینۀ فروش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی، امکان سفارش اینترنتی انواع پارکت و پارکت لمینت را در تهران و سایر شهرستان ها فراهم نموده است، در نتیجه به راحتی می توانید پارکت های لمینت ایرانی و خارجی را با قیمت ارزان و کیفیت خود در طرح های مختلف خریداری نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()