میکرونیدلینگ از متدهای جدید معجزه آسای جوانسازی پوست صورت می باشد که افراد زیادی را به خود جذب نموده است و توانسته اند به نتایج قابل قبولی دست یابند. کار میکرونیدلینگ توسط دستگاهی صورت می پذیرد که دارای سوزن های ظریف متعددی می باشد که با غلتاندن آن بر روی سطح پوست، باعث خراشیده شدن پوست صورت می گردد، بنابراین منجر به ساخت کلاژن و الاستین در پوست می شود و باعث ضخیم شدن لایۀ اپیدرم پوست می گردد و به نوعی با ترمیم بافت از بین رفته، باعث ایجاد سطح ظریف و در نهایت جوان سازی پوست می گردد. برای شرکت در دوره ی میکرونیدلینگ به سایت مراجعه کنید.

عملیات میکرونیدلینگ توسط افراد باتجربه و متخصص و مهارت دیده صورت می گیرد تا نتیجۀ اثربخش تری داشته باشد، به همین بخشی از آموزش آرایشگری بانوان، به آموزش میکرونیدلینگ و همچنین مزایای متد میکرونیدلینگ اختصاص داده شده است، چرا که در برخی از آرایشگاه ها به صورت تخصصی فرآیند میکرونیدلینگ انجام می گیرد و نیاز است که آرایشگران بانوان نیز در رابطه با روش جوان سازی پوست توسط میکرونیدلینگ آشنا باشند و آگاهی نسبی از این تکنیک داشته باشند .

در آموزش آرایشگری بانوان آموزش دوره های خدمات پوست از قبیل دوره ی گریم و میکاپ ، اصلاح ، دوره های تخصصی مو و پوست انجام می گیرد. طی اجرای مراحل میکرونیدلینگ است که با بکارگیری از تعداد زیادی سوزن ریز و استریل شده بستر درم و اپیدرم دچار سوراخ شدگی می شوند و در نهایت با ایجاد کلاژن، عمق لایۀ اپیدرم افزایش پیدا نموده و در نتیجه با بازسازی پوست، زمینه برای جوان سازی پوست صورت بوجود می آید. علاوه بر متد جوانسازی میکرونیدلینگ، روش های لایه برداری و پیلینگ نیز وجود دارند که دارای مراحل متفاوت ولی در عین حال باعث بهبود و ترمیم سازی پوست صورت می شود و بر روی میزان کلاژن سازی پوست تأثیر می گذارد.

در مباحث آموزش آرایشگری بانوان از انواع کاربردهای میکرونیدلینگ نام رفته است که عبارتند از جوان سازی و رفع چین و چروک پوست صورت، مرتفع سازی جای جوش و آکنه، انجام استرچ مارک یعنی برطرف نمودن ترک های ناشی از چاق و بارداری و همچنین مرتفع ساختن جای زخم های سوختگی و غیره می باشند و جزء مزایای اجرای میکرونیدلینگ می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 830
نمایش همه
علاقه مندی ها ()