از استیل و ترکیب دیگر آلیاژ ها با آن ورق خشدار استیل به دست می آید. از ورق خشدار استیل در بسیاری از صنایع استفاده می شود. ورق خشدار استیل می تواند از مدل بگیر و یا نگیر باشد که ورق خشدار استیل بگیر جذب آهن ربا می شود و ورق خشدار استیل نگیر جذب آهن ربا نمی شود. ورق خشدار استیل نگیر گران تر می باشد زیرا کارایی بیشتری دارد.

 ورق خشدار استیل از نوع نگیر در سایز های مختلفی ارائه می شود که هر کدام برای ساخت قطعه های مختلفی به کار می رود. ورق خشدار استیل تولید کشور ما نیست و به صورت وارداتی می باشد و در ابتدا آمریکا و چین و ژاپن و تایوان وارد می شود.  ابعاد ورق خشدار استیل مختلف می باشد و می توان سایز های مختلفی را خرید. از مزایای خرید ورق خشدار استیل ضد زنگ زدگی آن است که به این ترتیب می توان از آن در بسیاری از صنایع استفاده کرد و بدون مشکل در جاهای مرطوب و شیمیایی قرار داد.

از نظر ماندگاری نیز ورق خشدار استیل دارای دوام بسیاری می باشد و در شرایط حرارت بالا و یا فشار بالا دوام بالایی از خود نشان می دهد. در ورق خشدار استیل از کربن استفاده می شود که هر چه قدر کربن ورق خشدار استیل بیشتر باشد ورق خشدار استیل را سخت تر می کند و دوام آن بالا می رود و قابلیت انعطاف آن کمتر می شود. در ساخت ورق خشدار استیل از کروم استفاده می شود. کروم به دلیل قابلیت ضد زنگ زدگی با آهن ترکیب می شود و با پوشاندن سطح روی آهن با هوا اکسید شده و روی آهن می ماند و در نتیجه آهن اکسید نمی شود.

فروشگاه استیل الف دربردارنده ی انواع قطعات استیل و ورق خشدار استیل می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 575
نمایش همه
علاقه مندی ها ()