جرثقیل از ماشین هایی است ک در بخش عمران و راه سازی از آن استفاده می شود. جرثقیل از قطعات جرثقیل تشکیل شده است. استفاده از جرثقیل برای جابجایی اجسام سنگین و یا بلند کردن آن از روی زمین است. لوازم یدکی جرثقیل در برند های مختلفی وجود دارد که از میان آن ها می توان به کوماتسو و هپکو و... اشاره کرد. از انواع لوازم یدکی جرثقیل جک و سنسور جرثقیل، قرقره و بکسل، چرخ ها و اتاق فرمان و... می باشد که هر یک از این لوازم یدکی جرثقیل کار مخصوصی را انجام می دهند. مثلا از جک برای تعادل جرثقیل استفاده می شود. از دیگر لوازم یدکی جرثقیل مهم قرقره و بکسل است و حرکت جابجایی با استفاده از جرثقیل و استفاده از این لوازم یدکی جرثقیل امکان پذیر است. جرثقیل با توجه به شرایط خاصی که در آن کار می کند پس از مدتی دچار خرابی لوازم یدکی جرثقیل می شود که باید از قطعات مناسب با آن استفاده کرد.

برای استفاده از لوازم یدکی جرثقیل با جنس خوب باید از برند های اصلی خرید خود را انجام دهید. با استفاده از لوازم یدکی جرثقیل با کیفیت می توانیم مدت زمان بالایی را از لوازم یدکی جرثقیل استفاده کرد. در زمان خرید لوازم یدکی جرثقیل باید دقت کنید تا قطعات متفرقه را خریداری نکنید. تشخیص قطعات اصل از غیر اصل بسیار دشوار است. پس برای خرید حتما از نمایندگی های برند ها لوازم یدکی جرثقیل را خریداری کنید. نمونه ها تقلبی قیمت پایین تری دارند و بسیاری از افراد گول این لوازم یدکی جرثقیل بی کیفیت را می خورند و یا نا خواسته آن را خرید می کنند.

از نمایندگی های فروش لوازم یدکی جرثقیل فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی می باشد که توانسته با محصولات با کیفیت خود مشتریانش را راضی نگه دارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 599
نمایش همه
علاقه مندی ها ()