کمپرسور هوا دستگاهی است که قدرت و انرژی انواع موتورها (دیزل، بنزینی و الکتریکی) را به انرژی جنبشی تبدیل می­کنند. کمپرسور هوا با فشرده سازی هوا کار می­کنند و نیروی زیادی را ایجاد می­کنند. کمپرسور هوا بر اساس کارکردشان انواع مختلفی دارند: جا به جایی مثبت و جا به جایی منفی .

 از جمله شرکت­های تولیدی کمپرسور هوا می­توان به شرکتهایی چون کمپرسور هوای گالان، هیوندا، متابو و ... اشاره نمود. برخی از کمپرسورهای هوا به صورت سایلنت عمل می­کنند به گونه­ای که از قابلیت سکوت محض استفاده می­کنند. در این صورت زمانی که از دستگاه­ها استفاده می­شود هییچ گونه صدایی را تولید نمی­کنند، در بیشتر مدلهای شرکت هیوندا میزان بلندی صدا به صفر نیز رسیده است و این امر موجب گردیده مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. کمپرسور هوا براساس میزان فشار هوا که با معیار لیتر بر دقیقه محاسبه می­گردد ، خروجی سرعت فشار آنها مشخص می­شود. شرکت هوامدار انواع کمپرسور هوا را به همراه دیگر خدمات در بخش محصولات در اختیار قرار داده است. کارائی کمپرسور هوا با قابلیت دینامیکی در این است که عملیات افزایش فشار گاز به واسطه حرکت دینامیکی صورت می­گیرد با سرعتی که شیارهای دوار کمپرسور به گاز اعمال می­شود و این امر موجب بالا رفتن انرژی جنبشی گاز می­شود(کمپرسورهای جریان محوری و شعاعی). عملکرد کمپرسورهای جابه جایی مثبت در هر چرخه کاری، مقدار حجم معینی از گاز را جابه جا می­کنند. از نشانه های بارز این نوع کمپرسورها می­توان به سازگاری مقدار گاز خروجی به همراه تعداد کورس کمپرسور است.

 شرکت هوامدار نیز به عنوان عرضه کننده انواع کمپرسورها با هر برند معتبری را انجام می­دهد . کمپرسورهای به فروش رسیده شده توسط شرکت هوامدار دارای ضمانت­نامه پس از فروش می­باشد تا به متقاضیان خود با کیفیت­ترین و معتبرترین محصولات را ارائه دهد. با پرسش سوالات خود شرکت هوامدار را حمایت کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()