برای اقامت ترکیه دارای مدرک خاصی نمی باشد و امروزه بسیاری از افراد از ایران به ترکیه سفر می کنند و یا اقامت ترکیه را دارند. برای گرفتن اقامت ترکیه باید پاسپورت داشته باشید. برای ورود به اقامت ترکیه ویزا لازم نداریم زیرا ایرانیان می توانند به راحتی به ترکیه وارد شوند و اقامت ترکیه را بگیرند. پس از این که وارد اقامت ترکیه شدید در مدت 3 روز کد مالیاتی و افتتاح حساب انجام می گیرد و همین طور در این مدت در خواست اقامت نیز باید صورت بگیرد.

 اقامت ترکیه در زمان ورود یک ماهه تا یکساله می باشد و می توان هر سال آن را تمدید کرد و با گرفتن اقامت ترکیه می توانید در ترکیه ملک بخرید و یا به ایران بازگردید و رفت و آمد کنید. اگر بخواهید بیشتر از سه ماه اقامت ترکیه را بگیرید و برای تفریح و... باشد باید ویزای 6 ماهه اقامت ترکیه را بگیرید. این ویزا برای اقامت ترکیه می تواند طی مدت پانزده روز صادر شود و با داشتن آن این امکان وجود ندارد که بخواهید خرید و فروش ملک کنید.

 برای این که بتوانید اقامت ترکیه را به صورت تحصیلی بگیرید باید آزمونی را بدهید که برای زبان ترکی ترکیه می باشد. این آزمون تومر نام دارد و باید آن را حتما دریافت کنید. در مرحله ی بعد باید از دانشگاه مقصد در اقامت ترکیه پذیرش بگیرید و بعد اقدام به گرفتن ویزا کنید. از لحاظ کاری نیز می توانید اقامت ترکیه را بگیرید و برای این کار باید شرکتی در ترکیه از شما درخواست برای کار داشته باشد. در این صورت فرد می تواند اقامت ترکیه را در مدت یکسال بگیرد.

موسسه ی مهاجرتی ویزا پلاتین می تواند به شما برای گرفتن اقامت ترکیه کمک کند. شما می توانید با پشتیبانی این موسسه در تماس باشید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()