برنج یکی از فلزاتی است که می توان روی آن برش لیزر برنج را انجام داد. لوازم برنجی زیادی را می توانیم با استفاده از برش لیزر برنج بسازیم که هر کدام از این ها می تواند در بخش صنعتی و کالا های زینتی به کار رود. برنج آلیاژی بسیار کاربردی است و به دلیل این که می تواند قابلیت طرح گیری داشته باشد در بسیاری از قطعات می توان از برش لیزر برنج استفاده کرد. از مزایای دیگر برش لیزر برنج حکاکی می باشد که می توان شکل ها و حتی نوشته ها را حکاکی کرد.

دلیلش این است که از آن جا که برنج قابلیت چکش خواری دارد می تواند در حکاکی بسیار مورد استفاده قرار گیرد. برش لیزر برنج به صورت کاملا تمیز انجام می گیرد و قابلیت ظریف کاری در آن بالا است. برای استفاده از برش لیزر برنج باید به یکی از موسسات ارائه دهنده برش لیزر برنج مراجعه کنیم و قطعه ی مورد نظر خود را سفارش دهیم. اکثر قطعاتی که امروزه استفاده می کنیم و از فلز برنج هستند از روش برش لیزر برنج ساخته شده اند.

در برش لیزر برنج موادی وجود دارند که بار الکتریکی را تحریک نموده و باعث ایجاد اشعه ی لیزر می شوند. فلز های زرد که شامل مس و برنز و برنج می باشد قابلیت لیزر در آن ها مقداری سخت تر از دیگر فلزات است زیرا این فلزات نور را منعکس می کنند ولی امروزه از این فلزات توانسته ایم قطعات ظریفی نیز ایجاد کنیم. در برش لیزر برنج احتمال انعکاس لیزر وجود دارد که به این دلیل برخی از موسسات برش لیزر برنج را انجام نمی دهند ولی با به کارگیری شیوه های نوین می توان مضرات این انعکاس تا حدودی کم کرد .

مرکز برش لیزر نیک در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()