روز به روز با افزایش وسایل نقلیه ، نیاز به استقرار تجهیزات ترافیکی در اتوبان ها و خیابان ها افزایش یافت. کیفیت در تولید هرگونه وسیله و به دنبال آن کیفیت تجهیزات ترافیکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید تجهیزات ترافیکی می باشد. تحمل ضربات در هریک از تجهیزات ترافیکی ، طول عمر مفید و مهندسی ساز بودن تجهیزات ترافیکی از فاکتورهای مهم دیگر در انتخاب شرکت تولید کننده تجهیزات ترافیکی می باشد.

تجهیزات ترافیکی از لحاظ فیزیکی و کاربرد در دو دسته بندی قرار می گیرند. تجهیزات ترافیکی از قبیل بشکه ترافیکی ، نیوجرسی، تابلو ها و بیلبوردها از دسته تجهیزات ترافیکی پلاستیکی یا آهنی هستند که به صورت ثابت نصب شده و بدون انجام عملی خاص می باشند. تجهیزات ترافیکی مانند چراغ راهنمایی ، تابلو های سولار و راه بندهای تا شونده در دسته دوم قرار می گیرند. این دسته از تجهیزات ترافیکی دارای قطعه خاص با کارکرد مکانیکی یا الکترونیکی هستند. در دسته بندی اول تجهیزات ترافیکی بر خلاف باور عموم کیفیت بسیار مهم است زیرا در برابر ضربه ، گرما ، سرما ، رطوبت و... باید تجهیزات ترافیکی مقاومت بالایی داشته باشند. کیفیت تجهیزات ترافیکی می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش میزان تصادفات داشته باشد. به عنوان مثال تجهیزات ترافیکی شبرنگ در صورت عدم کیفیت نمی توانند نشانگر راه و خطرات باشند واین عدم کیفیت در تجهیزات ترافیکی باعث افزایش خسارات وارده در هنگام تصدفات می باشد.

طبق آمار هرچقدر از تجهیزات ترافیکی بیشتری در جاده ها استفاده شود میزان تصادفات و تلفات به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. استفاده از هریک از تجهیزات ترافیکی باید با مشورت با متخصصین این امر صورت پذیرد تا بتوانند اطلاعاتی که در زمینه ی انواع تجهیزات ترافیکی دارند در اختیار خریدار قرار دهند.

فروشگاه ترافیک کالا عرضه کننده با کیفیت ترین و جدیدترین تجهیزات ترافیکی در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()