هنگام ازدواج بسیاری از مسائل مهم و اصلی نادیده گرفته می شوند و جای خود را به مسائل پیش پا افتاده می دهند که این مسئله باعث می شود تا بعد از گذشت مدتی از زندگی زناشویی اختلافات سرباز کنند و زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهند. مشاوره ازدواج قبل از تشکیل زندگی مشترک می تواند به بسیاری از مسائلی که در آینده ممکن است اتفاق بیافتد توجه شود. مشاوره ازدواج به شما این امکان را می دهد تا شناخت بهتری نسبت به همسر آینده ی خود پیدا کنید و به دور از احساسات ، عقلانی تر تصمیم بگیرید. ازدواج از مهمترین اتفاقات زندگی هر شخصی محسوب می شود که بهتر است قبل از هر اقدامی طی یک دوره ی هشت تا دوازده ماهه با کمک گرفتن از یک مشاوره ازدواج به شناخت طرف مقابل بپردازید.

هر شخصی در فرهنگ زندگی خود و با توجه به بایدها و نبایدهایی که با آن بزرگ شده خواسته هایی از شریک زندگی خود دارد که تنها با کمک مشاوره ازدواج امکان بررسی آن  ها وجود دارد. مشاوره ازدواج دلایل افراد و خواسته های آن ها از ازدواج را ارزیابی کرده و شرایط زندگی مشترک آن ها را پیشبینی می کند. علاوه بر این کمک گرفتن و مشورت با مشاوره ازدواج باید با توافق طرفین و در مراحل ابتدایی آشنایی برای هر دو نفر صورت بگیرد زیرا عدم حضور یک شخص در جلسات مشاوره ازدواج نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

مشاوره ازدواج باید متخصص در این زمینه باشد تا بتواند با انجام تست های روانشناسی و تجزیه و تحلیل شخصیت هریک از طرفین به انجام بهترین انتخاب کمک نماید. رازداری ، گوش شنوا داشتن ، فن بیان خوب و صبر از ویژگی های یک مشاوره ازدواج خوب است. مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی گروه همراه با بهترین مشاوره ازدواج در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()